Kris Vandyck en N-VA Balen-Olmen slaan de handen in elkaar!

Op 1 april 2012

Onafhankelijk gemeenteraadslid en voormalig schepen Kris Vandyck uit Balen stapt mee in het verhaal van Bart De Wever en treedt toe tot de lokale N-VA afdeling van Balen-Olmen en zal op de lijst staan voor de gemeenteraadsverkiezingen van oktober ek.

In 2007 stapte Kris Vandyck uit onvrede omtrent de te linkse koerswijziging van Open-VLD uit die partij en zetelde gedurende de rest van de legislatuur als onafhankelijke in de gemeenteraad en politieraad.

In navolging van het succesverhaal van N-VA nationaal werd ook in Balen een lokale  N-VA afdeling opgericht welke ondertussen al heel wat leden telt en een dynamisch bestuur heeft die volop de gemeenteraadsverkiezingen van 2012 aan het voorbereiden is. Omdat N-VA Balen-Olmen een andere politieke wind wil laten waaien in de gemeente wil het met een zo sterk mogelijke lijst naar deze verkiezingen gaan. De kennis van de lokale politiek en de dossierkennis als voormalig schepen maken dat Kris Vandyck voor N-VA Balen-Olmen een stuk expertise meebrengt die er kan voor zorgen dat het politieke landschap na de gemeenteraadsverkiezingen van oktober er anders zal uitzien. Immers, N-VA Balen-Olmen stapt naar de gemeenteraadsverkiezingen met als leuze “De kracht van de verandering” waarbij de inwoners van Balen wel degelijk meetellen en hun stem kunnen laten horen.

N-VA Balen-Olmen en Kris Vandyck zijn er dan ook van overtuigd dat de bundeling van hun krachten er zal voor zorgen dat elke stem voor N-VA bij de gemeenteraadsverkiezingen van oktober een stem zal zijn welke daadwerkelijk meetelt en een stem zal zijn die mee bouwt aan een stevig fundament voor een goed en financieel gezond beleid in de gemeente Balen.