Eindejaarwensen en attentie voor de Balense N-VA leden

Op 30 december 2022

Naar jaarlijkse traditie brengen onze bestuursleden deze weken een bezoekje aan de Balense N-VA leden en overhandigen we onze beste wensen:

De aanblik van het nieuwe jaar zorgt voor een terugblik op het aflopende. Voor onze afdeling betekende 2022 het kiezen van een nieuw bestuur en nieuwe voorzitter welke met volle goesting uit de startblokken geschoten zijn. Op lokaal vlak zette onze fractie zich wederom in om de belangen van onze inwoners te verdedigen in de gemeente. We zijn blij dat onze inzet en werk ertoe geleid heeft dat er eindelijk speeltoestellen voor andersvalide kinderen gekomen zijn in de Keiheuvel en dat de gemeente eindelijk slimme rattenvallen aangekocht heeft om de rattenbestrijding beter aan te pakken. We blijven onder andere kritisch kijken naar het beleid rondom het gemeentelijk onderwijs en de ruimtelijke ordening en houden een vinger aan de pols rondom de uitgaven van de gemeente. Dit gaan we ook het komende jaar blijven doen, samen met onze leden.

De nieuwjaarswensen worden vergezeld van een doosje lekkere Balense N-VA pralines als nieuwjaarscadeau en bedankje voor het lidmaatschap. Want dankzij onze leden blijven we bestaan.

De N-VA afdeling Balen-Olmen wenst al onze leden en inwoners een gezond, voorspoedig en gelukkig 2023.