N-VA Balen-Olmen trekt met een sterke lijst naar de lokale verkiezingen 2024

Op 11 juli 2024

Tijdens de ledenvergadering gisteren werden de kandidaten voor de komende lokale verkiezingen voorgesteld en kregen de Balense en Olmense N-VA leden de lijst als eerste te zien. Vervolgens werd de lijst ter stemming voorgelegd en unaniem goedgekeurd.

Naast lijsttrekker Siebe Van Hout volgen raadsleden Kelly Van Baelen en Tom Vranckx op plaats 2 en 3. Dit trio zal de lijst aanvoeren en door de campagne richting 13 oktober loodsen. Deze mix van vernieuwde en vertrouwde gezichten aan de kop, weerspiegelt zich in de rest van de lijst. Huidige en ervaren gemeenteraadsleden Ludo Lenaerts, Jef Convens en Andy Vermierdt stellen zich opnieuw kandidaat en ook gewezen gemeenteraadslid en huidig voorzitter Peter Cornelis keert terug, ditmaal als lijstduwer.

Vele nieuwe en bekende gezichten vullen de lijst aan en zorgen voor frisse inzichten en ideeën. Gedreven en gepassioneerd staan ze klaar om zich in te zetten voor onze inwoners. Het realiseren van onze speerpunten en het vormen van een beleid waar andere accenten en zwaartepunten zullen gelegd worden dan tijdens de afgelopen decennia. De kandidaten worden in de loop van de weken aan jullie voorgesteld. Deze ploeg zal samen naar de kiezer trekken met een programma op maat van de inwoners van Balen en Olmen. 2024 wordt een kanteljaar en we zijn ervan overtuigd dat onze ploeg kan zorgen voor een nieuwe wind na jarenlang hetzelfde gemeentebestuur. N-VA Balen-Olmen gaat voluit voor een jeugdig, warm en leefbaar Balen-Olmen. Een Balen-Olmen in vorm waar onze inwoners thuis zijn.

Enkele sfeerfoto's van de vergadering alsook een deel van de kandidaten kan je hieronder terugvinden.