Hartverwarmende handen voor de warmste week: Music For Life 2018

Op 12 december 2018

Ook dit jaar is N-VA van de partij om zich volop in te zetten voor de warmste week van Music For Life. Voor de provincie Antwerpen is de keuze gevallen op het goede doel “Het Raster” https://www.hetraster.be. Dit is een thuisbegeleidingsdienst die zich richt tot personen met autisme, hun gezin en ruimere sociale omgevingen.

Zulke situaties zijn geen ver van ons bed show! Ook in onze nabij omgeving worden vele mensen hiermee geconfronteerd met de problemen die autisme met zich meebrengen, autisme kent geen leeftijd, zowel bij kinderen, jongeren als volwassen. Autisme wordt gekenmerkt door een andere manier van informatie verwerken door de hersenen. Hierdoor ervaren mensen met deze aandoening de wereld anders, het heeft invloed op alle levensdomeinen en in alle levensfasen vertaalt zicht dit in sterke én zwakke kanten.

Graag geven we onze mensen die dagdagelijks kampen met autisme een hart onder de riem en vestigen we extra aandacht, op deze niet altijd zichtbare aandoening. Omdat iedereen recht heeft op een waardig en gelukkig leven vinden we het belangrijk om ons vanuit N-VA Balen-Olmen hiervoor in te zetten.

Doormiddel van jullie handen hartverwarmend te maken voor de koudste periode van het jaar willen we met onze lokale afdeling een mooie duit in het zakje doen. Ken jij mensen in je naaste omgeving die hiermee kampen en/of wil jij een positief gebaar geven voor het nieuwe jaar? Voor amper vijf euro kan jij veel betekenen voor deze mensen en zullen je handen te koude trotseren!

Gelieve contact op te nemen met één van onze mandatarissen of leden. Zij bezorgen je graag hartverwarmende handen! Samen kunnen we zorgen voor een mooi gebaar en het goede doel een hart onder de riem steken.